Microsoft Dynamics AX 2012 to rozwiązanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa dla średnich i dużych organizacji gospodarczych. Bogaty zestaw funkcjonalności dla różnych branż, jest dostępny w jednym, kompleksowym rozwiązaniu. Spełnia wszystkie wymagania systemów klasy ERP, ułatwia firmie analizowanie i przewidywanie zmian rynku, umożliwiając dynamiczne dostosowanie organizacji przedsiębiorstwa do zmiennych warunków.
System Microsoft Dynamics AX 2012 jest łatwy w obsłudze, a dzięki swojej elastyczności pomaga firmom w lepszym wykorzystaniu szans biznesowych, większym dopasowaniu procesów a w konsekwencji wyróżnieniu się na tle konkurencji. Elastyczna architektura i nowoczesne mechanizmy modelowania procesów pozwalają organizacjom na realizację strategicznych celów i dostosowanie się do wymagań rynku. Bogaty zestaw funkcjonalności ERP wraz z rozszerzeniami dostosowanymi do różnych branż w jednym, kompleksowym rozwiązaniu przyspiesza osiągnięcie korzyści z inwestycji.
Microsoft Dynamics AX 2012 jest nowoczesnym i innowacyjnym rozwiązaniem ERP z wbudowanymi rozszerzeniami funkcjonalnymi dedykowanymi do 5 branż: produkcyjnej, dystrybucyjnej, usług profesjonalnych, sprzedaży detalicznej i administracji publicznej
Najważniejsze funkcje ERP
ZARZĄDZANIE FINANSAMI
- Księga główna
- Należności i zobowiązania
- Zarządzanie rachunkami bankowymi
- Planowanie i kontrola budżetu
- Wsparcie usług wspólnych
- Zarządzanie zgodnością z przepisami
PRODUKCJA
- Planowanie materiałów i mocy produkcyjnych
- Zarządzanie zasobami
- Tworzenie harmonogramów i sekwencji zadań
- Konfiguracja produktów
- Zarządzanie halą produkcyjną i jej załogą
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI IICH OBSŁUGA KSIĘGOWA
- Księgowanie i fakturowanie projektów
- Kontrola kosztów projektu
- Struktury podziału pracy
- Integracja z oprogramowaniem Microsoft Project
ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM
- Zarządzanie organizacją i zasobami ludzkimi
- Rekrutacja
- Zarządzanie rozwojem, szkoleniami i wydajnością pracowników
- Portal dla pracowników
- Zarządzanie wydatkami
ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie rozproszonymi magazynami
- Umowy handlowe
- Sprzedaż przyszłej produkcji
- Planowanie dystrybucji
- Zarządzanie jakością
SPRZEDAŻ I MARKETING
- Automatyzacja pracy sprzedawców i marketingu
- Obsługa szans sprzedaży
- Zarządzanie procesami sprzedaży
- Integracja z systemem Microsoft Dynamics CRM
ANALIZA DANYCH BIZNESOWYCH I TWORZE-NIE RAPORTÓW
- Raporty standardowe, analityczne i dynamicznie tworzone za pomocą funkcji Microsoft SQL Server®Reporting Services
- Wstępnie zdefiniowane, wielowymiarowe kostki OLAP dostosowane do poszczególnych stanowisk
- Pulpity menadżerskie z podglądem kluczowych wskaźników wydajności (KPI)
ZAOPATRZENIE I POZYSKI-WANIE DOSTAWCÓW
- Zaopatrzenie bezpośrednie i pośrednie
- Zlecenia zakupu
- Zarządzanie relacjami z dostawcami
- Portal dla dostawców
ZARZĄDZANIE USŁUGAMI
- Zamówienia i kontrakty serwisowe
- Zgłoszenia serwisowe i ich obsługa
- Zarządzanie naprawami
- Subskrypcja usług